200914-6
|
D
|
Gentle Jet
|
Re Aar
|
6
|
2100
|
A
|
9
|
18,9a
|
18 000
|
695
|
-
|
|
|
hengende til han bakket sist inn, holdt farten der bak i rask avslutning
|
210314-5
|
BI
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
18,7
|
15 000
|
612
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet 600 igjen, avhengt
|
231013-3
|
B
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
12
|
2660
|
V
|
0
|
18,9
|
30 000
|
1015
|
-
|
|
|
niendehest, fjerde innvendig 1300 igjen, uten å tette, slet med å følge inn
|
071013-7
|
D
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
1
|
1700
|
A
|
6
|
16,5a
|
18 000
|
106
|
-
|
|
|
forsvarte sporet, 13.0/500 og 14.5/1000, måtte slippe mot siste sving, ga seg mye
|
250913-5
|
B
|
Gentle Jet
|
Ol Øst
|
7
|
2140
|
V
|
0
|
18,1
|
30 000
|
357
|
-
|
|
|
tredje innv, satt fast helt inn
|
060913-2
|
B
|
Gentle Jet
|
Be Alm
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
18,0a
|
15 000
|
60
|
-
|
|
|
femte innv, via femtespor 700 i, tredjespor i siste sving, grep 200 i, trøtnet
|
240813-4
|
D
|
Gentle Jet
|
To Wol
|
9
|
1700
|
A
|
6
|
15,3ag
|
60 000
|
603
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 20, tredje innv, ut et spor 300 i, vekslet tempo fint
|
140813-2
|
B
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
9
|
2660
|
V
|
5
|
16,6
|
30 000
|
458
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, angrep 200 igjen, gikk bra helt inn
|
020813-2
|
BI
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
16,2a
|
18 000
|
418
|
-
|
|
|
tredje innvendig, manglet rom bak annenhesten
|
160713-1
|
MT
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
6
|
2000
|
V
|
4
|
19,1 g
|
15 000
|
60
|
-
|
|
|
tet, 19.0/500 og 20.0/1000, galopp i siste sving, avsluttet greit
|
080713-5
|
D
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
3
|
2500
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
36
|
-
|
|
|
tet, 18.0/500, feilet etter 800, tredje innvendig, ny galopp 200 i, tredje uten den?
|
250613-6
|
M
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
15,7a
|
15 000
|
327
|
-
|
|
|
tredjespor, tet etter 200, lederrygg etter 500, raskt oppløp
|
140613-3
|
BI
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
17,4a
|
18 000
|
304
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, avhengt
|
290513-8
|
B
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
7
|
1640
|
V
|
0
|
17,0
|
15 000
|
336
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket, fjerde utv 1000 i, litt hindret 700 i, hadde ikke noe å by på
|
100513-1
|
B
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
17,1a
|
10 000
|
302
|
-
|
|
|
femte utv, innvendig i siste sving, holdt sin fart
|
131112-5
|
D
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
19,2a
|
14 000
|
56
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje utvendig 900 igjen, angrep 500 igjen
|
171012-6
|
B
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
18,3 g
|
30 000
|
439
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, femte innvendig
|
071012-9
|
BI
|
Gentle Jet
|
To Wol
|
5
|
1609
|
A
|
4
|
15,2a
|
16 000
|
417
|
-
|
|
|
tet og lederrygg, frakjørt på oppløpet
|
210912-6
|
BI
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
9
|
2600
|
A
|
6
|
17,7a
|
16 000
|
826
|
-
|
|
|
tredje innvendig, angrep i siste sving, på det jevne
|
120912-9
|
B
|
Gentle Jet
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
18,3a
|
14 000
|
112
|
-
|
|
|
tet, 15.6/500 og 18.0/1000, kunne ikke stå imot på oppløpet
|
040912-4
|
D
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
12 000
|
75
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, ut 200 igjen, kunne lite
|
120812-2
|
MT
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
4
|
2000
|
V
|
4
|
17,7
|
12 000
|
65
|
-
|
|
|
rygg leder, fra kjørt i siste sving, holdt farten ok til mål uten å imponere
|
110512-1
|
B
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
12 000
|
226
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg etter 300, tredje innvendig, smøg med
|
100412-4
|
D
|
Gentle Jet
|
Ge Gun
|
4
|
1700
|
A
|
5
|
18,0a
|
14 000
|
138
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 400 igjen, holdt farten greit
|