grønn m/svarte hengsler, reklame
Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300120-4 | BT | Bondhus Prinsen | Fr Hor | 1 | 2100 | V | 6 | 34,4 g | 14 000 | 271 | - | 34,8- | |
tet, 34,8/500, lederrygg 1100 igjen, hang kun med til maks | |||||||||||||
130619-4 | BT | Glamour Jet M. | Ka Bru | 1 | 2100 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
pågående veterinærbehandling | |||||||||||||
130619-3 | BT | Bondhus Prinsen | Fr Hor | 3 | 2100 | V | 6 | 33,3 | 14 000 | 480 | - | ||
tet, lederrygg etter 500, slet 1000 igjen, gikk helt på det jevne | |||||||||||||
240119-7 | BT | Olu Minni | Ull Ge | 7 | 2140 | V | 3 | 34,5 | 12 000 | 210 | - | ||
fjerde innvendig, ut i fjerde utvendig, holdt farten | |||||||||||||
270518-2 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 7 | 2120 | V | 4 | 33,3 | 12 000 | 780 | - | ||
tredje/fjerde innv, rundet opp som tredje på siste bortre, sliten på oppløpet | |||||||||||||
010318-3 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 14 | 2160 | V | 0 | 35,9 | 12 000 | 256 | - | ||
sjette utv, ned på innerspor, annetspor 800 i, holdt seg i annetspor, ble der bak | |||||||||||||
220218-3 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 15 | 2140 | V | 6 | 33,7 | 12 000 | 1185 | - | ||
femte og tredje innvendig, fullførte helt på det jevne | |||||||||||||
211217-2 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 7 | 2140 | V | 6 | 37,6 | 12 000 | 159 | - | ||
toer, treer mot annen sving, kjørte litt oppi da leder feilet e 850, på det jevne | |||||||||||||
231117-8 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 12 | 2140 | V | 4 | 37,2 | 12 000 | 215 | - | ||
langt bak, sist, leverte en fin siste 500 | |||||||||||||
161117-3 | BT | Dreng Stjerna | La Rom | 2 | 2120 | V | 3 | 34,2 | 12 000 | 593 | - | ||
toer, tapte en plass, men gikk fint | |||||||||||||
051017-4 | BT | Bjørkebalder | Hor KM | 2 | 2100 | V | 0 | 38,8 g | 12 000 | 162 | - | ||
galopperte fra start, tredje innvendig, gjentok | |||||||||||||
051017-1 | BT | Glamour Jet M. | Ka Bru | 4 | 1600 | A | 6 | 16,4a | 20 000 | 359 | - | ||
åttendehest, satset innvendig, noe fast | |||||||||||||
090917-1 | B | J.C. Superstar | Aar Re | 9 | 2100 | A | 5 | 15,8a | 40 000 | 178 | - | ||
tredje og fjerde innv, ut mot oppløpet, holdt farten | |||||||||||||
270717-3 | BT | Olu Lykkjar | Ull Ge | 5 | 2120 | V | 1 | 29,9 | 18 000 | 19 | - | 34,3-34,1 | |
toer, tet etter 300, 34,3/500 og 34,1/1000, overlegen e 1.27 sist 1000 | |||||||||||||
270517-20 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 5 | 2120 | V | 0 | 41,4 | 0 | P | - | ||
201016-3 | BT | Spik Jerva | Ka Bru | 7 | 2120 | V | - | 16 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
151016-10 | BT | Spik Jerva | Ka Bru | 15 | 2140 | V | - | dp | 12 000 | 43 | - | ||
tidlig ute av det, disket tidlig | |||||||||||||
290916-20 | BT | Bjørkebalder | Hor KM | 2 | 2120 | V | - | 0 | - | ||||
strøket av stevneveterinær | |||||||||||||
290916-7 | BT | Kolnes Anne | Fr Hor | 4 | 1600 | V | - | 16 000 | 0 | - | |||
transporthinder | |||||||||||||
110916-3 | MO | Støa Stili | La Hau | 3 | 2500 | V | 4 | 35,2 g | 5 000 | PK | - | ||
110916-1 | MO | Spik Jerva | Ka Bru | 3 | 1720 | V | 1 | 32,3 | 5 000 | PK | - | ||
071115-2 | BT | Bottolf | Kn Lek | 1 | 2120 | V | 0 | 27,7 | 16 000 | 161 | - | ||
lederrygg, maks | |||||||||||||
071115-1 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 7 | 2120 | V | 0 | br g | 12 000 | 373 | - | ||
galopperte seg bort etter 200 | |||||||||||||
271015-5 | BT | Fidilo | Kn Lek | 4 | 2100 | A | 0 | 18,2a | 10 000 | 684 | - | ||
tredje innv, ut et spor 600 i, dårlige rygger, neppe mye spart | |||||||||||||
041015-1 | MO | Kolnes Faksa | Ge Vie | 2 | 1700 | V | 1 | 34,6 | 5 000 | PK | - | ||
011015-9 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 3 | 2100 | V | 6 | 35,0 g | 10 000 | 132 | - | ||
toer, lederrygg, annetspor 800 igjen, men galopperte | |||||||||||||
240915-10 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 3 | 2100 | V | 4 | 34,6 g | 10 000 | 350 | - | ||
dødens, presset på, feilet kort 1000 igjen, slet 800 igjen | |||||||||||||
240915-7 | BT | Fidilo | Kn Lek | 5 | 1600 | A | 0 | 15,7a | 14 000 | 610 | - | ||
fete utvendig, hang kun med i køen | |||||||||||||
230815-9 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 6 | 2100 | V | 0 | 35,8 g | 10 000 | 361 | - | ||
langt bak i køen hele veien, hang kun med | |||||||||||||
230815-4 | BT | Fidilo | Kn Lek | 2 | 2100 | A | 4 | 16,4a | 18 000 | 822 | - | ||
tredje innvendig, kom fint innvendig | |||||||||||||
060815-1 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 5 | 2100 | V | 7 | 36,1 g | 10 000 | 519 | - | ||
fjerde utvneidg, galopperte etter 500, ellevtehest, passerte fire stykker | |||||||||||||
201114-7 | BT | Ramselda | Ge Vie | 7 | 2140 | V | 0 | 35,8 | 15 000 | 447 | - | ||
170814-3 | MO | Rapptina | Fon AM | 5 | 1720 | V | 6 | 31,6 g | 5 000 | PK | - | ||
170814-2 | MO | Ramselda | Ge Vie | 1 | 1700 | V | - | g2 g | 5 000 | PK | - | ||
060214-2 | BT | Ramtamtaramtata | Ra Nor | 9 | 2100 | A | 0 | dist a | 15 000 | 498 | - | ||
fjerde og femte utvendig, slet 700 igjen, ga seg mye | |||||||||||||
121213-2 | BT | Ramselda | Ge Vie | 2 | 2100 | V | 0 | 37,7 g | 10 000 | 498 | - | ||
fjerde innv, tidlig sliten, ble i baktroppen | |||||||||||||
281113-7 | BT | Tekno Viktor | Ka Bru | 3 | 1600 | A | 0 | 28,4a | 15 000 | 133 | - | ||
tredje utvendig, med i tredjespor i siste sving, kun på det jevne | |||||||||||||
010813-8 | BT | Ramselda | Ge Vie | 7 | 2140 | V | 6 | 35,8 g | 10 000 | 206 | - | ||
sjettehest med langt fram, galopperte 1200 igjen | |||||||||||||
090613-2 | MO | Giant Augustinu | Mo Ryg | 7 | 1740 | V | 5 | 20,9 g | 5 000 | PK | - | ||
090613-1 | MO | Ramselda | Ge Vie | 4 | 1720 | V | 3 | 36,8 | 5 000 | PK | - | ||
280313-2 | BT | Giant Augustinu | Mo Ryg | 3 | 1600 | A | 0 | 19,0ag | 15 000 | 440 | - | ||
80 bak da bilen slapp, fikk aldri kontakt | |||||||||||||
111212-5 | BT | Giant Augustinu | Mo Ryg | 4 | 2100 | A | 0 | 19,9a | 15 000 | 855 | - | ||
sist innvendig i langstrakt felt, hektet av 1200 fra mål |