grønn m/svarte hengsler, reklame
| Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 300120-4 | BT | Bondhus Prinsen | Fr Hor | 1 | 2100 | V | 6 | 34,4 g | 14 000 | 271 | - | 34,8- | |
| tet, 34,8/500, lederrygg 1100 igjen, hang kun med til maks | |||||||||||||
| 130619-4 | BT | Glamour Jet M. | Ka Bru | 1 | 2100 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
| pågående veterinærbehandling | |||||||||||||
| 130619-3 | BT | Bondhus Prinsen | Fr Hor | 3 | 2100 | V | 6 | 33,3 | 14 000 | 480 | - | ||
| tet, lederrygg etter 500, slet 1000 igjen, gikk helt på det jevne | |||||||||||||
| 240119-7 | BT | Olu Minni | Ull Ge | 7 | 2140 | V | 3 | 34,5 | 12 000 | 210 | - | ||
| fjerde innvendig, ut i fjerde utvendig, holdt farten | |||||||||||||
| 270518-2 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 7 | 2120 | V | 4 | 33,3 | 12 000 | 780 | - | ||
| tredje/fjerde innv, rundet opp som tredje på siste bortre, sliten på oppløpet | |||||||||||||
| 010318-3 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 14 | 2160 | V | 0 | 35,9 | 12 000 | 256 | - | ||
| sjette utv, ned på innerspor, annetspor 800 i, holdt seg i annetspor, ble der bak | |||||||||||||
| 220218-3 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 15 | 2140 | V | 6 | 33,7 | 12 000 | 1185 | - | ||
| femte og tredje innvendig, fullførte helt på det jevne | |||||||||||||
| 211217-2 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 7 | 2140 | V | 6 | 37,6 | 12 000 | 159 | - | ||
| toer, treer mot annen sving, kjørte litt oppi da leder feilet e 850, på det jevne | |||||||||||||
| 231117-8 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 12 | 2140 | V | 4 | 37,2 | 12 000 | 215 | - | ||
| langt bak, sist, leverte en fin siste 500 | |||||||||||||
| 161117-3 | BT | Dreng Stjerna | La Rom | 2 | 2120 | V | 3 | 34,2 | 12 000 | 593 | - | ||
| toer, tapte en plass, men gikk fint | |||||||||||||
| 051017-4 | BT | Bjørkebalder | Hor KM | 2 | 2100 | V | 0 | 38,8 g | 12 000 | 162 | - | ||
| galopperte fra start, tredje innvendig, gjentok | |||||||||||||
| 051017-1 | BT | Glamour Jet M. | Ka Bru | 4 | 1600 | A | 6 | 16,4a | 20 000 | 359 | - | ||
| åttendehest, satset innvendig, noe fast | |||||||||||||
| 090917-1 | B | J.C. Superstar | Aar Re | 9 | 2100 | A | 5 | 15,8a | 40 000 | 178 | - | ||
| tredje og fjerde innv, ut mot oppløpet, holdt farten | |||||||||||||
| 270717-3 | BT | Olu Lykkjar | Ull Ge | 5 | 2120 | V | 1 | 29,9 | 18 000 | 19 | - | 34,3-34,1 | |
| toer, tet etter 300, 34,3/500 og 34,1/1000, overlegen e 1.27 sist 1000 | |||||||||||||
| 270517-20 | BT | Dreng Stjerna | To Ski | 5 | 2120 | V | 0 | 41,4 | 0 | P | - | ||
| 201016-3 | BT | Spik Jerva | Ka Bru | 7 | 2120 | V | - | 16 000 | 0 | - | |||
| halthet | |||||||||||||
| 151016-10 | BT | Spik Jerva | Ka Bru | 15 | 2140 | V | - | dp | 12 000 | 43 | - | ||
| tidlig ute av det, disket tidlig | |||||||||||||
| 290916-20 | BT | Bjørkebalder | Hor KM | 2 | 2120 | V | - | 0 | - | ||||
| strøket av stevneveterinær | |||||||||||||
| 290916-7 | BT | Kolnes Anne | Fr Hor | 4 | 1600 | V | - | 16 000 | 0 | - | |||
| transporthinder | |||||||||||||
| 110916-3 | MO | Støa Stili | La Hau | 3 | 2500 | V | 4 | 35,2 g | 5 000 | PK | - | ||
| 110916-1 | MO | Spik Jerva | Ka Bru | 3 | 1720 | V | 1 | 32,3 | 5 000 | PK | - | ||
| 071115-2 | BT | Bottolf | Kn Lek | 1 | 2120 | V | 0 | 27,7 | 16 000 | 161 | - | ||
| lederrygg, maks | |||||||||||||
| 071115-1 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 7 | 2120 | V | 0 | br g | 12 000 | 373 | - | ||
| galopperte seg bort etter 200 | |||||||||||||
| 271015-5 | BT | Fidilo | Kn Lek | 4 | 2100 | A | 0 | 18,2a | 10 000 | 684 | - | ||
| tredje innv, ut et spor 600 i, dårlige rygger, neppe mye spart | |||||||||||||
| 041015-1 | MO | Kolnes Faksa | Ge Vie | 2 | 1700 | V | 1 | 34,6 | 5 000 | PK | - | ||
| 011015-9 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 3 | 2100 | V | 6 | 35,0 g | 10 000 | 132 | - | ||
| toer, lederrygg, annetspor 800 igjen, men galopperte | |||||||||||||
| 240915-10 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 3 | 2100 | V | 4 | 34,6 g | 10 000 | 350 | - | ||
| dødens, presset på, feilet kort 1000 igjen, slet 800 igjen | |||||||||||||
| 240915-7 | BT | Fidilo | Kn Lek | 5 | 1600 | A | 0 | 15,7a | 14 000 | 610 | - | ||
| fete utvendig, hang kun med i køen | |||||||||||||
| 230815-9 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 6 | 2100 | V | 0 | 35,8 g | 10 000 | 361 | - | ||
| langt bak i køen hele veien, hang kun med | |||||||||||||
| 230815-4 | BT | Fidilo | Kn Lek | 2 | 2100 | A | 4 | 16,4a | 18 000 | 822 | - | ||
| tredje innvendig, kom fint innvendig | |||||||||||||
| 060815-1 | BT | Kolnes Faksa | Ge Vie | 5 | 2100 | V | 7 | 36,1 g | 10 000 | 519 | - | ||
| fjerde utvneidg, galopperte etter 500, ellevtehest, passerte fire stykker | |||||||||||||
| 201114-7 | BT | Ramselda | Ge Vie | 7 | 2140 | V | 0 | 35,8 | 15 000 | 447 | - | ||
| 170814-3 | MO | Rapptina | Fon AM | 5 | 1720 | V | 6 | 31,6 g | 5 000 | PK | - | ||
| 170814-2 | MO | Ramselda | Ge Vie | 1 | 1700 | V | - | g2 g | 5 000 | PK | - | ||
| 060214-2 | BT | Ramtamtaramtata | Ra Nor | 9 | 2100 | A | 0 | dist a | 15 000 | 498 | - | ||
| fjerde og femte utvendig, slet 700 igjen, ga seg mye | |||||||||||||
| 121213-2 | BT | Ramselda | Ge Vie | 2 | 2100 | V | 0 | 37,7 g | 10 000 | 498 | - | ||
| fjerde innv, tidlig sliten, ble i baktroppen | |||||||||||||
| 281113-7 | BT | Tekno Viktor | Ka Bru | 3 | 1600 | A | 0 | 28,4a | 15 000 | 133 | - | ||
| tredje utvendig, med i tredjespor i siste sving, kun på det jevne | |||||||||||||
| 010813-8 | BT | Ramselda | Ge Vie | 7 | 2140 | V | 6 | 35,8 g | 10 000 | 206 | - | ||
| sjettehest med langt fram, galopperte 1200 igjen | |||||||||||||
| 090613-2 | MO | Giant Augustinu | Mo Ryg | 7 | 1740 | V | 5 | 20,9 g | 5 000 | PK | - | ||
| 090613-1 | MO | Ramselda | Ge Vie | 4 | 1720 | V | 3 | 36,8 | 5 000 | PK | - | ||
| 280313-2 | BT | Giant Augustinu | Mo Ryg | 3 | 1600 | A | 0 | 19,0ag | 15 000 | 440 | - | ||
| 80 bak da bilen slapp, fikk aldri kontakt | |||||||||||||
| 111212-5 | BT | Giant Augustinu | Mo Ryg | 4 | 2100 | A | 0 | 19,9a | 15 000 | 855 | - | ||
| sist innvendig i langstrakt felt, hektet av 1200 fra mål | |||||||||||||