Lysgul m/to svarte skråbånd & hestesko
| Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 010825-9 | BI | Little Lord V.S. | Kj San | 8 | 2100 | V | 0 | 22,0 | 14 000 | 906 | - | ||
| i baktroppen, mye frakjørt siste 700 | |||||||||||||
| 041124-1 | OA | High Light | Kj San | 5 | 2320 | V | 0 | 24,3 g | 14 000 | 189 | - | ||
| fjerde utv, tredje utv 550 i, galopp 400 i | |||||||||||||
| 121023-5 | BI | Adagio | Kj San | 1 | 1609 | A | 0 | br a | 14 000 | 108 | - | ||
| feilet seg bort lenge før bilen slapp | |||||||||||||
| 220922-5 | BI | Art Irpa | San Mo | 6 | 2120 | V | 5 | 34,0 | 14 000 | 546 | - | ||
| fjerde utvendig, tredjespor 500 igjen | |||||||||||||
| 180722-6 | BI | Art Irpa | San Mo | 8 | 2120 | V | 0 | 33,2 | 14 000 | 500 | - | ||
| dårlig start, kontakt 1200 fra mål, snart frakjørt igjen | |||||||||||||
| 100722-3 | OA | Giordano Soa | Kj San | 8 | 1800 | A | 1 | 12,8a | 20 000 | 343 | - | ||
| tredjespor, dødens e 300, grep mot oppløpet, kontrollert med en lengde | |||||||||||||
| 100722-1 | OA | High Light | Kj San | 3 | 2300 | V | 0 | 28,1 g | 16 000 | 293 | - | ||
| galopperte seg bort fra start | |||||||||||||
| 030622-1 | BI | High Light | Kj San | 2 | 2100 | V | - | 14 000 | 0 | - | |||
| strøket av stevneveterinær | |||||||||||||
| 200821-2 | BI | Adagio | In Str | 11 | 2100 | A | 4 | 17,2a | 15 000 | 147 | - | ||
| fjerde og tredje utv, angrep 700 i, dødens 300 i, sto på greit | |||||||||||||
| 260721-2 | L | High Light | Kj San | 2 | 2140 | V | 6 | 20,5 g | 20 000 | 243 | - | ||
| galopperte direkte, sist innv 800 runden igjen, holdt bare farten | |||||||||||||
| 210820-6 | BI | Spiktrollet | In Str | 10 | 2100 | A | 4 | 31,1a | 15 000 | 1037 | - | ||
| dødens, annen på siste bortre, holdt farten | |||||||||||||
| 310720-2 | J | Spiktrollet | In Str | 2 | 1609 | A | 7 | 26,4a | 15 000 | 1369 | - | ||
| fjerde innv, ut et spor 150 i, holdt farten | |||||||||||||
| 160220-3 | B | Spiktrollet | In Str | 7 | 2160 | V | 3 | 31,4 | 14 000 | 93 | - | ||
| fjerde innv, tredje og annet utv, ut 650 i, tredje utv 550 i, annet utv, bra avsl | |||||||||||||
| 160919-6 | M | Spiktrollet | Bj Ste | 6 | 2140 | V | 0 | 29,3 | 20 000 | 300 | - | ||
| femte innvendig, snart ut i annet utv, tettet ikke, etter hvert fjerde utv, kunne lit | |||||||||||||
| 070919-3 | B | Mister Adisak | Ev Bri | 5 | 2100 | A | 7 | 16,7a | 30 000 | 207 | - | ||
| femte utv, ut i angrep 550 i, holdt farten | |||||||||||||
| 030919-4 | M | Spiktrollet | Bj Ste | 11 | 2140 | A | 5 | 28,4a | 14 000 | 281 | - | ||
| femte utv, med 650 i, sto på greit | |||||||||||||
| 130819-1 | B | Spiktrollet | Bj Ste | 7 | 2100 | A | 1 | 29,4a | 24 000 | 242 | - | ||
| annet utvendig, angrep 600 igjen, tet 300 igjen, overlegen til mål | |||||||||||||
| 120719-3 | BI | Spiktrollet | Bj Ste | 2 | 2100 | A | 6 | 29,3a | 14 000 | 415 | - | ||
| femte og sjette innv, fjerde innv 900 igjen, åpning 450 igjen, holdt farten greit | |||||||||||||
| 160119-4 | B | Spiktrollet | Bj Ste | 8 | 2100 | A | 0 | 30,2a | 24 000 | 285 | - | ||
| tredjespor, dødens e 250, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
| 301118-5 | BI | Spiktrollet | Bj Ste | 7 | 2100 | A | 5 | 37,9a | 14 000 | 51 | - | ||
| femte utvendig, med i angrep 450 i, via fjerde, sto på bra | |||||||||||||
| 071118-4 | B | Spiktrollet | Bj Ste | 4 | 2100 | A | 4 | 31,0a | 16 000 | 194 | - | 28,0- | |
| dødens, tet e 400, 28.0/500, lederrygg e 650, dødens 650 i, sto på bra | |||||||||||||
| 281018-20 | BI | Spiktrollet | Bj Ste | 3 | 2120 | V | 0 | 35,4 | 0 | P | - | ||
| 230817-7 | B | Spiktrollet | Bj Ste | 8 | 2100 | A | 0 | 30,0a | 24 000 | 332 | - | ||
| hengende i tredjespor hele veien | |||||||||||||
| 170717-6 | L | Spiktrollet | Bj Ste | 5 | 1640 | A | 4 | 27,0ag | 16 000 | 273 | - | ||
| galopperte e 50, sjanset innv, tredje utv 900 i, fullførte fint | |||||||||||||
| 300617-5 | BI | Spiktrollet | Bj Ste | 7 | 2120 | V | 4 | 29,1 | 14 000 | 245 | - | ||
| tredjehest, fullførte ok til maks | |||||||||||||
| 281216-20 | B | Alm Soling | Bj Ste | 4 | 2160 | V | - | 0 | - | ||||
| kval av kjører/rytter | |||||||||||||
| 161015-8 | BI | Rebella | Bj Ste | 7 | 2100 | V | - | dg | 16 000 | 403 | - | ||
| g fra start | |||||||||||||
| 140815-23 | BI | Nordby Kuling | Bj Ste | 4 | 2100 | V | 0 | 54,0 | 0 | B | - | ||
| 140815-9 | BI | Spiktrollet | In Str | 9 | 2120 | V | 6 | 37,5 | 7 000 | 180 | - | ||
| langt bak, sjuendehest, viste lite | |||||||||||||
| 240715-22 | BI | Nordby Kuling | Bj Ste | 9 | 2120 | V | 0 | 56,8 g | 0 | B | - | ||
| 190715-1 | BI | Spiktrollet | In Str | 3 | 2100 | V | - | 7 000 | 0 | - | |||
| feber | |||||||||||||
| 120914-24 | BI | Spiktrollet | In Str | 11 | 2120 | V | 0 | 01,7 | 0 | B | - | ||
| 290814-22 | BI | Spiktrollet | In Str | 12 | 2120 | V | 0 | 58,6 | 0 | B | - | ||
| 221113-8 | BI | J.R. Spirit | In Str | 14 | 2120 | V | 0 | 21,1 | 10 000 | 658 | - | ||
| sjette innvendig, smøg med | |||||||||||||
| 201013-1 | BI | J.R. Spirit | In Str | 14 | 2120 | V | 0 | 21,8 | 10 000 | 1162 | - | ||
| femte innv, med i angrep 600 i, det ebbet fort ut | |||||||||||||
| 290813-21 | L | Heartbreaker V.S. | In Str | 1 | 2140 | V | 0 | 20,7 | 0 | P | - | ||
| 290813-2 | L | Rightonyourface | In Str | 1 | 1640 | A | - | 15 000 | 0 | - | |||
| forkjølelse | |||||||||||||
| 160813-20 | BI | J.R. Spirit | In Str | 2 | 2100 | V | 0 | 23,4 | 0 | N | - | ||
| 150413-2 | L | Adorable | He Str | 5 | 1640 | A | 1 | 16,1a | 20 000 | 106 | - | ||
| dødens, tet e 500, 15.6/500 og 16.4/1000, siden full kontroll, vant lett | |||||||||||||
| 161012-4 | D | Rightonyourface | In Str | 10 | 2100 | A | 0 | 20,5a | 14 000 | 312 | - | ||
| fjerde utvendig, hentet lite | |||||||||||||
| 250912-2 | L | J.R. Spirit | In Str | 2 | 1640 | A | 0 | 19,5a | 14 000 | 403 | - | ||
| sist innvendig, på det jevne | |||||||||||||
| 100912-2 | BI | Rightonyourface | In Str | 3 | 1609 | A | 4 | 16,8a | 12 000 | 242 | - | ||
| fjerde innvendig, smøg med | |||||||||||||
| 280512-20 | D | J.R. Spirit | In Str | 3 | 2100 | V | - | 22,2 | 0 | P | - | ||
| kval av kjører/rytter | |||||||||||||