Burgunder m/hvitt sk.stk og ermstripe
Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
070425-3 | K | Åsspik | Edv JE | 4 | 1700 | A | 4 | 28,7a | 14 000 | 211 | - | ||
tilbaketrukket annet/tredje utvendig, angrep e 700, dødens 800 i, holdt bra | |||||||||||||
250325-3 | B | Åsspik | Edv JE | 3 | 1609 | A | 0 | 27,6ag | 22 000 | 380 | - | ||
galopperte før bilen slapp, tapte veldig mye, reparerte positivt i kulissene | |||||||||||||
050325-3 | M | Åsspik | Edv JE | 1 | 2140 | A | 4 | 30,7a | 18 000 | 456 | - | ||
overflydd, lederrygg, tettet ikke på oppløpet, men holdt farten bra | |||||||||||||
050225-4 | B | Åsspik | Edv JE | 10 | 1609 | A | 5 | 28,3a | 18 000 | 670 | - | ||
fjerde utv, tilbaketrukket tredje utv runden igjen, ut mot siste sving, sto på bra | |||||||||||||
190125-2 | J | C.C. Wine | Han Ca | 2 | 2100 | A | 0 | 20,5a | 18 000 | 567 | - | ||
dødens, annet utv e 450, tredje utv e 1000, avhengt 350 i | |||||||||||||
231224-3 | J | Åsspik | Edv JE | 11 | 2100 | A | 0 | 30,7a | 18 000 | 349 | - | ||
tbt dødens, holdt farten greit 10 bak toer i mål | |||||||||||||
111224-7 | B | Åsspik | Edv JE | 11 | 2100 | A | 0 | 28,2a | 30 000 | 958 | - | ||
dødens, passert 900 igjen, ga seg direkte | |||||||||||||
281124-21 | J | Åsspik | Edv JE | 1 | 2100 | V | - | 0 | - | ||||
kval av kjører/rytter | |||||||||||||
310524-22 | J | Åsspik | Edv JE | 4 | 2120 | V | - | 0 | - | ||||
kval av kjører/rytter | |||||||||||||
310524-20 | J | C.C. Wine | Han Ca | 1 | 2100 | V | - | 0 | - | ||||
kval av kjører/rytter | |||||||||||||
141115-1 | F | Kolnes Lynet | Løk LK | 2 | 2040 | V | - | dp | 10 000 | 178 | - | ||
tet, 33,2/500, lederrygg etter 600, disket for passgang | |||||||||||||
130714-2 | J | Kolnes X.O. | Edv JE | 11 | 1609 | A | - | dg a | 30 000 | 131 | - | ||
startgalopp | |||||||||||||
110614-4 | J | Kolnes X.O. | Edv JE | 9 | 1609 | A | 4 | 23,8a | 30 000 | 118 | - | ||
lederrygg, tredje innv og tredje utv, med i angrep 600 i, fullførte bra | |||||||||||||
270514-7 | M | Kolnes Viktor | Edv JE | 2 | 1640 | A | 0 | 27,5a | 15 000 | 248 | - | ||
tredje innvendig, trakk seg i siste sving | |||||||||||||
210514-2 | B | Kolnes X.O. | Edv JE | 11 | 2160 | V | 0 | 28,1 g | 30 000 | 242 | - | ||
fjerde utv, galopperte e 550, tapte 30, med i angrep 850 i, ga seg på siste bortre | |||||||||||||
130514-4 | D | Kolnes X.O. | Edv JE | 3 | 1700 | A | 1 | 26,7a | 12 000 | 20 | - | ||
dødens, tet e 350, 23.5/500 og 27.0/1000, holdt unna med en halv lengde | |||||||||||||
011213-5 | M | Kolnes Viktor | Edv JE | 3 | 1640 | A | 0 | 28,1a | 18 000 | 64 | - | ||
dødens, presset litt på i nest siste sving, trakk seg inn på oppløpet | |||||||||||||
121113-7 | M | Kolnes Viktor | Edv JE | 7 | 1640 | A | 2 | 26,5a | 18 000 | 67 | - | ||
tok teten, slapp tidlig, tredjehest etter 600, nærmet seg vinneren på oppløpet | |||||||||||||
140813-5 | B | Kolnes Viktor | Edv JE | 5 | 1609 | A | - | 30 000 | 0 | - | |||
hovbyll | |||||||||||||
070813-8 | B | Kolnes X.O. | Mi And | 2 | 2100 | A | - | dg a | 30 000 | 113 | - | ||
dødens, annet utvendig e 600, feilet seg bort 800 i | |||||||||||||
130713-5 | J | Kolnes Viktor | Edv JE | 11 | 1640 | V | 0 | 27,4 | 60 000 | 386 | - | ||
sjette innv, dødens e 600, tet 500 i, slagen 450 i, ga seg en god del til mål | |||||||||||||
300313-6 | K | Kolnes X.O. | Edv JE | 4 | 2100 | V | 2 | 27,7 | 60 000 | 528 | - | ||
tet, 28.0/500 og 27.8/1000, dro unna, slått 50 igjen, bra | |||||||||||||
160113-6 | B | Kolnes X.O. | Edv JE | 8 | 1609 | A | 3 | 26,6a | 30 000 | 41 | - | ||
tet i første sving, 21.4/500 og 24.5/1000, fullførte sterkt på stive bein | |||||||||||||
121212-3 | B | Kolnes X.O. | Edv JE | 12 | 1609 | A | - | 30 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
291112-5 | B | Kolnes X.O. | Edv JE | 2 | 1609 | A | - | g1 ag | 15 000 | 37 | - | ||
feilet direkte, tapte mye, tredje/fjerdespor i sisterunden, g som vinner kort før m | |||||||||||||
171112-5 | F | Kolnes Viktor | Edv JE | 14 | 1620 | V | 5 | 27,2 | 50 000 | 225 | - | ||
tredje innvendig, fikk ikke kjørt for fullt, krefter spart |